Lepšie sa nakupuje v príjemnom prostredí

6.2.2007
0
Páčil sa vám článok?

Výklady a fasády obchodov, pouličné sedenia kaviarní a reštaurácií dotvárajú atmosféru ulíc a námestí. Žiaľ, niektorí bratislavskí obchodníci si zatiaľ neuvedomujú, že práve výklad je to, čo hovorí nielen o ich vkuse, ale i profesionalite. Bratislavčanov sme sa tentoraz pýtali, ako vnímajú úroveň bratislavských obchodov.

Jaroslav D., automechanik: Ja sa moc nezaujímam o to, ako ktorý obchod vyzerá, ale čo v ňom majú. Nie je mi nič platný pekný obchod s nekvalitným tovarom alebo bez tovaru. Radšej nakúpim tam, kde dostanem, čo chcem, aj keď to nie je vo zvlášť peknom prostredí.

Martina C., knihovníčka: V Bratislave stále prevládajú tie menej atraktívne obchody nad tými upravenými. Neviem, čím to je, ale naši obchodníci nedoceňujú vzhľad svojho obchodu a vplyv na zákazníka. Je predsa logické, že človek pôjde radšej nakúpiť do príjemného estetického prostredia a čo viac ho doň môže zlákať ako upravená fasáda a výklad.

Anabela G., úradníčka: Priznám sa, že do obchodu, ktorý je škaredý už zvonku, ma neláka vstúpiť. Aj keď zatiaľ je nevyhnutné niekedy nakupovať aj v tých škaredých obchodoch, pretože iný - krajší, na blízku jednoducho nie je.

Marcel B., študent: Bratislavské obchody sú väčšinou nezaujímavé, povedal by som zaváňajúce socializmom. Našich obchodníkov by som poslal do Rakúska na povinné školenie, aby videli, ako má taký obchod vyzerať. Nielen zvnútra, ale aj zvonku. Výklad, fasáda, reklama, vývesný štít, atď. Naši páni podnikatelia niekedy zanedbávajú aj takú elementárnu vec, akou je čisté sklo na výklade obchodu.

Petra Z., učiteľka: Niektoré obchody sú pekné, niektoré škaredé. Keby ľudia prestali v tých škaredých nakupovať, možno by sa ich majitelia spamätali.

(len)
Páčil sa vám článok?

Najčítanejšie