Keď je zákazník v obchode naozaj pánom

13.12.2006
Páčil sa vám článok?

Vo štvrtok 20. júna som navštívila predajňu ortopedických pomôcok v Poliklinike na Strečnianskej ulici v Petržalke. Desaťročnej dcére a sedemročnému synovi som potrebovala kúpiť sandále.

Hoci bolo predo mnou niekoľko ľudí a ja som sa ponáhľala, moja nervozita po chvíli ustúpila. Započúvala som sa totiž do dialógu predavačky a zákazníčok a sledovala som ju pri práci. Za pultom len tak „kmitala” a z tváre jej celý čas nezmizol milý úsmev. Obsluhovala azda troch zákazníkov naraz, ochotne behala dozadu po iné číslo sandálov, prípadne inú farbu, medzitým poradila staršej pani pri výbere francúzskej barly, pričom som u nej nezbadala ani náznak ľahostajnosti alebo nervozity, ba ani ten povestný povzdych znamenajúci: „Bože, to je otravná zákazaníčka!”

Naozaj som sa s takýmto prístupom predavačky už dávno nestretla, ale táto mladá pani predavačka môže byť pre všetky „ženy za pultom” príkladom.

Chcela by som sa preto aj touto cestou poďakovať a hoci neviem jej meno, dúfam, že si jej nadriadení všimnú tento článok a ocenia jej usilovnosť a ústretovosť. Naozaj si to zaslúži.

Páčil sa vám článok?