Parkovanie spoplatnili po ôsmich rokoch
Ceníme si, že sa čitateľka zaujíma o verejné problémy v Petržalke, akým je i parkovanie. Podľa nášho názoru sú však viaceré uvedené informácie zavádzajúce.
Pred väčšinou predajní sme postavili pre našich zákazníkov na pozemkoch spoločnosti BILLA parkoviská a tie sú zdarma. Primárne slúžia pre zákazníkov. K spoplatneniu pristupujeme len vtedy, keď nastane problém, t. j. parkovisko je plné áut, ktorých majitelia pracujú alebo bývajú v okolí a ich vozidlá neumožňujú parkovanie nakupujúcim.
Tento problém nastal aj pred predajňou BILLA na Farského ulici v Bratislave. Spoplatnenie sme zaviedli po ôsmich rokoch od otvorenia predajne a zároveň po 16 mesiacoch sťažností zákazníkov, ktorí mali problém zaparkovať vzhľadom na autá parkujúce pred Billou celý deň. Týmto opatrením sme teda vyšli v ústrety našim zákazníkom, ktorí u nás parkujú naďalej zdarma, keďže ich nákupný čas v priemere nepresahuje 60 minút, od ktorého spoplatnenie platí. Vôbec žiadny úbytok klientov sme nezaznamenali.
Odporúčania sťažovateľky zoberieme do úvahy pri posudzovaní rozvojových plánov v Petržalke s tým, že napríklad náklady na výstavbu poschodového parkoviska, aj keby to vôbec bolo možné, by sa určite museli premietnuť do cien predávaného tovaru, pretože BILLA nemôže niesť zodpovednosť za nedostatočnú infraštruktúru na najväčšom sídlisku v Bratislave.
Jana Zemánková, konateľka a finančná riaditeľka BILLA Slovensko
AD: SPOPLATNENIE NERIEŠI PROBLÉM S PARKOVANÍM (BN 12/2012)
Článok bol uverejnený v tlačenom vydaní Bratislavských novín. © 2012 Nivel Plus. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.