Polus City Center sa úspešne rozrastá

11.9.2011
0
Páčil sa vám článok?

Trojlístok nových predajní rozšíri ponuku v nákupnom centre, a tak doplnia sortiment tovaru o nový značkový textil a odevy, obuv a vždy potrebný kuchynský tovar. Celkový počet predajní v nákupno-zábavnom centre tak v súčasnosti dosiahol 156 a predajná plocha 24 000 metrov štvorcových.

Najnovším a najexkluzívnejším prírastkom je značková predajňa odevov, obuvi a doplnkov na prvom poschodí, ktorú 20. apríla v Polus City Center otvára druhý najväčší španielsky exportér textilu Mango. A tak už za touto štýlovou značkou konečne nemusíte cestovať do neďalekej Viedne.

Predajňa ponúka „všetko pre ženy", to znamená módu a oblečenie pre mladé moderné ženy, s vyhraneným štýlom, ktoré odrážajú jej každodenné potreby v štyroch hlavných líniách: formálnej, na voľný čas, večernej a športovej. Osobitný interiér predajne vyjadruje jej praktický dizajn. Reťazec Mango, do ktorého patrí aj prvá a jediná predajňa na Slovensku v Polus City Center, je v 100-percentnom španielskom vlastníctve. V roku 2000 mala sieť 511 obchodov v 53 krajinách sveta. Nové predajne sa budú otvárať napr. v Maroku a Indii. Prednedávnom otvorili svoju prvú prevádzku aj v Prahe, čím tiež potvrdili svoju stratégiu preniknúť na trhy strednej a východnej Európy.

Ďalšia zo spomínaných troch nových predajní pribudla už koncom marca a je ňou predajňa Agressor. Pod týmto názvom doteraz v SR fungoval iba veľkoobchod so značkovým oblečením. Predajňa v Polus City Center je teda prvou a zatiaľ jedinou maloobchodnou prevádzkou firmy, ktorá na Slovensku pôsobí už štyri roky. Firma Agressor je výhradným dovozcom dámskych a pánskych topánok značky Sebastiano. Na Slovensku táto značka patrí k obuvi predávanej v stredných cenových reláciách. Značka Sebastiano dopĺňa doteraz v Polus City Center predávanú značkovú obuv Baťa a obuv z predajní Blue Dot, Danea, Mixer, Ľubica, Italian Shoes či Olip. Okrem topánok zákazníci v predajni Agressor nájdu oblečenie v tzv. americkom štýle. Ako hovoria predstavitelia spoločnosti, výroba odevov v tomto štýle je veľmi dynamická a inovatívna. Ide síce o konfekciu, ale z každého modelu sa vyrába iba niekoľko kusov. „Chceme, aby zákazníci nosili naše oblečenie, ale tak, aby nevznikla uniformita, čo sa pri bežnej konfekcii môže stať," hovorí majiteľka predajne. Podobne ako obuv, aj odevy v predajni Agressor patria do strednej cenovej kategórie.

Spolu s predajňou Agressor pribudla na 5-th Avenue v Polus City Center predajňa spotrebného tovaru pre domácnosť Makro. Túto predajňu otvorila rodinná, pôvodne taktiež veľkoobchodná slovenská firma. Ponuku tvorí viac ako 4000 produktov, okrem iného zo sortimentu porcelánového a porcelitového riadu, kuchynských doplnkov z umelej hmoty, kuchynského a ozdobného skla, ďalej termosky, mäsomlynčeky, nože, drevené výrobky do kuchyne, smaltovaný riad a riad do mikrovlnnej rúry a pod. Otvorenie predajne bežného spotrebného tovaru pre domácnosť Makro privítajú najmä tí návštevníci Polus City Center, ktorým predajňa podobného charakteru v nákupno-zábavnom centre doteraz chýbala.

(rč)

Páčil sa vám článok?