Carrefour otvára druhý hypermarket

14.8.2008
0
Páčil sa vám článok?

Spoločnosť Carrefour 22. novembra otvára svoj druhý hypermarket v Bratislave. Po prvom, veľmi úspešnom projekte na Panónskej ceste v Petržalke, prichádza teraz Carrefour s druhou, ešte väčšou predajňou v rámci obchodno-kultúrneho centra Polus.

„Našou snahou je poskytovať čo najkvalitnejšie služby za čo možno najnižšie ceny. Zároveň je naším cieľom priblížiť sa zákazníkom i z ostatných častí Bratislavy. Veríme, že odlišnou štruktúrou obchodného centra, kam budú prichádzať ľudia nielen za nákupmi, ale i za zábavou, získajú naše služby nový rozmer,“ predstavil Jean Luc Masset, generálny riaditeľ spoločnosti Carrefour Slovensko, firemnú stratégiu.

V novo otváranej predajni nájdu zákazníci na 8500 metroch štvorcových okrem kompletného sortimentu potravín i širokú ponuku tovaru v oddeleniach audio, foto, video, biela technika, domáce potreby, šport, textil, obuv i drogériu. Cieľom Carrefour je predložiť zákazníkom vyváženú ponuku kvalitných a pre širokú verejnosť cenovo dostupných potravín od nápojov, cez trvanlivé potraviny, údeniny, zeleninu až po čerstvé výrobky z vlastnej pekárne a cukrárne v priestoroch obchodu, ktoré pečú priamo pred zrakom návštevníkov, a dodávajú tak na pulty obchodu po celý deň teplé pečivo i zákusky.

Pri predvianočných nákupoch zákazníci ocenia nielen široký sortiment tovaru, ale aj pohodlie, v ktorom môžu nakupovať. Veľkosť obchodnej plochy, prehľadné usporiadanie vystaveného tovaru, predajné i popredajné služby, vďaka ktorým bude možné nepotravinársky tovar financovať pomocou splátok a tiež rýchle platenie pri 46 pokladniach.

Zároveň s novým vnímaním kvality tovaru a služieb začal Carrefour, tak ako v iných krajinách aj na Slovensku, svoj celosvetový „Program kvality“ spočívajúci vo vyhľadávaní lokálnych dodávateľov kvalitných produktov. Carrefour uzatvára dlhodobé partnerské zmluvy obojstranne výhodné. Výrobca má zaistený dlhodobý odbyt vo vopred stanovenej kvantite a kvalite a Carrefour má istotu, že svojim zákazníkom ponúka produkty vysokej kvality za konkurencieschopné ceny. „V sortimente našich potravín sa tradične objavuje veľké množstvo slovenského tovaru, pretože rešpektujeme tradície slovenskej kuchyne a národné zvyky,“ dodal Jean Luc Masset.

Otvorením svojho prvého hypermarketu v Bratislave v lete minulého roku sa Slovensko stalo 27 krajinou na svete, kde spoločnosť Carrefour pôsobí. Už o niekoľko dní k tejto celosvetovej sieti pribudne hypermarket v Polus centre na Vajnorskej ulici.

(wm)
Páčil sa vám článok?