Avion Shopping Park sa na jeseň rozšíri, do Bratislavy prichádza Hennes&Mauritz

3.10.2006
Páčil sa vám článok?

Spoločnosť Inter IKEA Centre Slovensko dokončí na jeseň tohto roka prvú časť projektu rozšírenia obchodného centra Avion Shopping Park, s ktorým sa začalo v decembri minulého roku.

Nová budova v tvare L sa bude nachádzať na voľnom priestranstve medzi objektmi IKEA a Mc Donald´s a bude priamo napojená na existujúcu obchodnú pasáž. Do centra budú zachované dva hlavné vjazdy - jeden z Ivánskej pred objektom IKEA, druhý z diaľnice, resp. z Galvaniho ulice. Celý projekt bude dokončený a otvorený na jar roku 2007.

Spoločnosť Inter IKEA Centre Slovensko, ktorá je majiteľom a prevádzkovateľom obchodného centra Avion Shopping Park, investuje do tohto projektu viac ako 1,1 miliardy korún. Výstavba potrvá 15 mesiacov. V obchodnej pasáži, ktorá sa rozšíri o 18-tisíc štvorcových metrov, bude otvorených 50 nových obchodov prevažne medzinárodných značiek zameraných na módu, ktoré zatiaľ nemajú na Slovensku zastúpenie. Nebudú chýbať ani nové kaviarne a reštaurácie. Celková predajná plocha sa po dokončení výstavby zvýši na 66-tisíc štvorcových metrov. V areáli vznikne 650 nových parkovacích miest v novej podzemnej garáži, takže celkovo bude v Avione 3200 bezplatných parkovacích miest, čo predstavuje najväčšiu kapacitu na Slovensku.

Medzi spoločnosti, ktoré otvoria svoje prevádzky v novom Avione, patrí aj švédska spoločnosť H&M, ktorá svoj módny sortiment ponúkne na rozlohe až dvetisíc štvorcových metrov. V Bratislave veľmi žiadaná značka H&M je populárna najmä tým, že prináša zákazníkom módu a kvalitu za najlepšiu cenu. Je vyhľadávaným artiklom v celej Európe. Svoje predajne u budú mať aj All toys, Nike, Ecco a Cropp town, pokračujú rokovania s ďalšími spoločnosťami.

Avion Shopping Park bol otvorený v apríli 2002. Rozprestiera sa 6,5 kilometra od centra Bratislavy neďaleko letiska a má priame napojenie na diaľnicu D1. Pre svoju výbornú polohu a permanentné aktivity orientované na rodiny s deťmi sa návštevnosť Avionu neustále zvyšuje. V roku 2005 navštívilo obchodné centrum viac ako sedem miliónov návštevníkov.

Avion Shopping Park má ako jediné centrum na Slovensku ľadovú plochu s celoročnou prevádzkou, ktorá slúži na korčuľovanie, curling či hokejové turnaje pre najmladšie hokejové nádeje. Veľmi obľúbené sú aj permanentné aktivity ako stolný tenis, petangue, autodráha, detské ihrisko a ďalšie.

Posilneniu prispieva okrem veľkých nájomcov ako IKEA, Hypernova a Giga Sport aj ďalší rozvoj nákupnej zóny Avion, do ktorej po Hornbachu pribudol v novembri 2006 aj nábytkársky koncern KIKA a business centrum Lindner.

Páčil sa vám článok?