Napísali ste nám 02/2000
Chcela by som vás poprosiť, keď chodíte po reštauráciách a hodnotíte ich, či by ste nemohli súčasne popísať, ktoré z nich majú naozaj aj nefajčiarsku miestnosť (ako to určuje zákon). Okrem Čierneho havrana som sa nikde s tým nestretla.
Keď sa chceme občas s priateľmi stretnúť niekde na 3-4 hodiny (sme nefajčiari), je to veľký problém, pretože zákon sa nedodržiava. Preto sme nútení chodiť stále do jednej reštaurácie.
Marta Gáliková, Bratislava
LIST ČITATEĽA
~ ~ ~
Predpokladám, že mi dajú zapravdu mnohí Starobratislavčania, ktorí sa boli pozrieť v Starej tržnici po veľkolepom uvedení do prevádzky - teraz, v roku 2000. Bieda, prázdna - len na prízemí zopár predajcov.
Keď som sklamaná odchádzala, bolo mi smutno. Keď som ešte ako dieťa chodievala s maminkou do tržnice, voňala čerstvým chlebom, husacinou, čerstvými kurencami, pečienkami, morkami… Mňa ako dieťa desilo hrkotanie prepraviek s tovarom, ktorými prevážali čerstvý tovar. Stály pohyb. Bol to úžasný zážitok. O to smutnejší dnes! Čakáme len zahraničných partnerov a sponzorov? Je to zmysluplné? Zostala mi iba nostalgia.
H. Šuľanová, Bratislava
LIST ČITATEĽA
~ ~ ~
Nápad vydať cestovný poriadok MHD považujem za výborný. Navrhujem však, aby bol trochu pružnejší v zmysle - nielen jedna knižka o celej MHD v Bratislave, ale skôr brožúrky pre jednotlivé sídliská, alebo dokonca možnosť kúpiť si len jednotlivé strany, na ktorých budú jednotlivé spoje.
Každý si tak vytvorí svoj cestovný poriadok pre MHD, ktorú používa. A keby bola možnosť to vydať vo forme nejakej “voľnej” väzby (ako napr. rýchloviazače na výpisy z účtov, ako majú v bankách), každý si založí tie svoje spoje, a v prípade nejakých zmien nemusí kupovať novú knižku, ale vymení len strany. Takáto forma je lacnejšia - obal sa môže používať dlhodobo, a strany si každý podľa potreby kúpi.
Boba Bušová
LIST ČITATEĽA