Ružinov obstaráva na softvér pre registratúru
Bratislavská mestská časť Ružinov vypísala verejné obstarávanie na softvérový balík - správa registratúry. Pôjde o evidenciu pošty na miestnom úrade, prácu s poštou vrátane skenovania, teda elektronizácie došlej a niektorej odoslanej pošty. Predpokladaná hodnota zákazky je 50 000 € bez DPH.
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu mestskej časti. "Doterajší softvér neumožňoval eletronizáciu dokumentov, napojenie na portálové služby, elektronické služby. Toto všetko preto, že v zmysle národnej koncepcie nás čaká v krátkom období zavedenie elektronických služieb. Vnímame to ako prvú a základnú etapu realizácie," zdôvodnil pre agentúru SITA Juraj Biely z ružinovského miestneho úradu.
Okrem štandardných služieb registratúry pôjde aj o e-mailovú notifikáciu, predpokladá sa aj napojenie na portálové a elektronické služby, ale aj na iné agendy miestneho úradu. Ako Biely doplnil, ide o povinné zavedenie elektronických služieb. Systém by sa mohol začať používať od 1. januára budúceho roku.
Záujemcovia si môžu vyžiadať súťažné podklady na základe písomnej žiadosti, ktorú zašlú na adresu: Mestská časť Bratislava-Ružinov, Mierová 21, 827 05 Bratislava. V žiadosti bude uvedené, akým spôsobom si chce prevziať súťažné podklady. Súťažné podklady im môžu byť zaslané poštou, alebo si ich osobne vyzdvihnú u Juraja Bieleho v pondelok až piatok od 8:00 do 12:00 h. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom je do 12. októbra 2009 do 12:00 h.
Ponuky alebo žiadosť o účasť možno predkladať do 21. októbra do 09:00 h. Ponuky sa budú otvárať 22. októbra o 8:30 h. Kritériom vyhodnotenia ponúk bude najnižšia cena. Bližšie informácie možno získať aj na telefónnom čísle 02/ 48 28 44 15, faxom 02/ 43 33 55 09 alebo na e-mailovej adrese biely@ruzinov.sk.
(sita)