Otvorenie rozšírenia nákupného centra Eurovea je naplánované na jar

21.9.2022

Zdroj: Eurovea

Páčil sa vám článok?

Okrem stavebných úprav a rozšírenia o nové plochy sa v nákupnom centre tento rok realizuje veľké množstvo ďalších aktivít. Čakajte novinky aj overené značky.

Budúci rok v apríli sa Eurovea stane najväčším a najkomplexnejším nákupným centrom na Slovensku, keď na ploche 85 000 m2 ponúkne návštevníkom 320 obchodov, reštaurácií, barov a kaviarní. Svojich nájomcov pozná aktuálne v 2. fáze už viac ako 80% plôch, pričom najväčším lákadlom novej časti bude dvojpodlažná predajňa írskeho módneho reťazca Primark, ktorý tu otvorí svoju prvú prevádzku. Pozitívne zmeny prichádzajú aj v oblasti gastronómie. Nová stravovacia zóna sa zdvojnásobí. S kapacitou 1 156 miest doplnená o štýlový Food Hall vytvorí spolu so 16 reštauráciami na promenáde pri Dunaji najväčšiu gastro destináciu na Slovensku. Rozrastie sa tiež multikino Cinema City, ktoré bude mať po rekonštrukcii 17 sál a úplne nový VIP koncept.

Príprava na otvorenie

Okrem stavebných úprav a rozšírenia o nové plochy sa v nákupnom centre tento rok realizuje veľké množstvo ďalších aktivít. Prípravy na budúcoročné otvorenie sú už v plnom prúde. Redizajnom, zväčšením či relokáciou prechádzajú aj obchody v aktuálnej nákupnej pasáži. „Po dvanástich rokoch prevádzky sme dostali šancu na to, aby sme optimalizovali tenant mix. Preto sme v rámci fáz niektorých našich súčasných nájomcov relokovali alebo im poskytli možnosť zväčšiť svoj priestor a tiež dali príležitosť novým značkám vstúpiť do centra,“ vysvetľuje súčasnú situáciu Katarína Paule, leasing manager Eurovea. Redizajnom prešiel Datart, New Yorker, H&M, drogéria dm a Tatra banka. Nový koncept predajne čoskoro predstaví Billa, Sports Direct aj kiná. Eurovea predĺžila nájomné zmluvy s väčšinou existujúcich nájomcov a momentálne je plne obsadená. „Naším cieľom je posilniť pozíciu centra ako atraktívnej destinácie pre každodenné nákupy, služby a zábavu. Staviame na tom, čo si zákazníci u nás obľúbili a to rozširujeme,“ vysvetľuje Katarína Paule. Tento rok pribudlo do portfólia nákupného centra luxusné klenotníctvo HALADA, ktoré je známe svojou viac ako 40-ročnou tradíciou, talianska značka Terranova s dámskou, pánskou a detskou módou na dvoch poschodiach a najväčší predajca obuvi v strednej Európe CCC na ploche 1 300 m2. Na prvom poschodí nájdu fanúšikovia interiérového dizajnu najväčšiu predajňu Home&You na Slovensku, ktorá ponúka moderné dekorácie a bytové doplnky. Segment služieb dotvára inovatívny zážitkový koncept exkluzívneho salónu DNA Beauty & Brunch a začiatkom budúceho roka otvorí na prízemí svoje dva butiky štýlová americká módna značka Calvin Klein Jeans a Calvin Klein Underwear.

Rozšírenie Eurovea - viac foto prebiehajúcej rekonštrukcie nájdete v galérii

Nové značky v 2. fáze

Medzi novo prichádzajúcimi retailermi, ktorí vstupujú do druhej fázy nákupnej pasáže, priťahujú najviac pozornosti kľúčoví nájomcovia. K nim sa radia vedľa Primarku, ktorý v Eurovea otvára svoju vlajkovú dvojpodlažnú predajňu, aj predajca športovej módy Nike, britská značka JD Sports s ponukou značkového oblečenia a obuvi na rôzne športové aktivity a nové väčšie Mango vrátane pánskej značky Mango Man. Obsadených je v súčasnej dobe už viac ako 80 % nových plôch. „Vysoký záujem budúcich nájomníkov si vysvetľujeme tým, že ide o najväčší projekt svojho druhu za posledné roky s atraktívnou polohou v centre mesta, ako aj ideálnou skladbou projektu,“ hovorí Katarína Paule. Módnou udalosťou roka budú prvé kamenné predajne úspešných online platforiem Modivo a eobuv, ktoré  vytvoria pre zákazníkov v Eurovea prvý fyzický plne automatizovaný nákupný zážitok, ktorý doteraz na trhu chýbal. Revolučné, moderné, pohodlnejšie a bezpečnejšie nakupovanie spojené s digitálnymi technológiami ho posunú na úplne novú úroveň. Módnu ponuku spestrí úspešný koncept Halfprice, kde si zákazníci na najväčšej ploche na Slovensku kúpia produkty známych značiek z celého sveta za výnimočné ceny. Sortiment predajne zahŕňa oblečenie, obuv, módne doplnky, športový sortiment, bytové dekorácie a doplnky do kuchyne či pre domácich miláčikov. Segment služieb doplní prémiový koncept supermarketu Tesco.

Zdroj: Eurovea

Multikino s novým konceptom

Súčasné multikino s 9 sálami prejde ešte tento rok komplexnou rekonštrukciou a zväčší sa o ďalších 8 sál. Cinema City sa chystá otvoriť pre Bratislavu v Eurovea úplne nový koncept. Multikino s kapacitou 2 400 divákov a 17 sálami vybavené najmodernejšími technológiami, ktorého súčasťou budú aj VIP sály, ponúkajúce okrem maximálneho pohodlia a nadštandardných služieb aj priestorovú zvukovú techniku ​​Dolby Atmos. Multikino bude umiestnené v novej časti nákupnej pasáže na 1. poschodí ako pomyselná vstupná brána do novej rozsiahlej gastro zóny.

Zdroj: Eurovea

Najväčšia gastro destinácia

Do novej časti nákupnej pasáže sa presunie aj celý foodcourt. Relokácia umožní zdvojnásobiť jeho plochu až na 3 700 m2, aby vzniklo celkom 1 156 miest na sedenie. Súčasťou bude tiež moderný Food Hall navrhnutý medzinárodným retailovým expertom, portugalským štúdiom REIFY., ktoré stojí za konceptom celého rozšírenia centra.  Veľký otvorený priestor v mierne industriálnom štýle doplnený zaujímavými zákutiami prinesie návštevníkom rôznorodý a pestrý mix štýlov a gastronomických zážitkov. Architektonicky zaujímavo riešený Food Hall bude mať amfiteátrové sedenie s výhľadom na Dunaj. „Pripravte sa naozaj na bohatú ponuku. V Eurovea nájdete overené medzinárodné reťazce rýchleho občerstvenia ako Burger King a KFC, tiež lokálne špeciality či koncepty, ktoré uspeli na bratislavskej gastro scéne - ako napríklad Mondieu, Urban House alebo úplne nové Cafe de Como od Medusa Group či Bo Concept od Soho,“ približuje najväčšiu gastro ponuku na Slovensku Katarína Paule. O vaše chuťové poháriky spolu s reštauráciami na promenáde zabojuje až 60 prevádzok. „Veríme, že budúci rok otvorením 2. fázy sa Eurovea stane najväčšou komerčnou a oddychovou zónou na Slovensku, kde sa budú návštevníci aj naďalej radi vracať,“ dodáva.

Vizualizácie novej časti Eurovea - viac foto nájdete v galérii

​​_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

PR - sponzorovaný obsah 

Páčil sa vám článok?