Zaobstarajte si prezentačné steny a marketing vo vašej firme sa zmení

18.1.2019

Zdroj: sc/Shutterstock

Páčil sa vám článok?

(pr) Digitálny marketing sa stal platformou mnohých profesionálnych firiem. V porovnaní s tradičným marketingom je takéto online úsilie ľahko merateľné a často aj menej nákladné.

Napriek tomu, môžu byť pri budovaní a podpore značky vašej firmy, účinné aj mnohé tradičné offline marketingové taktiky.

Ideálna je samozrejme kombinácia, ale my si teraz odprezentujeme niečo viac klasické a zároveň moderné.

Ako sa offline a online marketingový prístup podieľa na podpore značiek?

Keď sa tieto dve formy implementujú spoločne, offline a online marketingové techniky sa môžu navzájom podporovať a rozširovať a vytvoriť tak dokonalú jednotnú stratégiu.

Samozrejme, každý priemysel a odvetvie je ale iné, takže môžete zistiť, že jedna alebo viac techník je pre vaše publikum menej relevantná. Bez dostatočných informácií sa to ale nedozviete.

Zúčastňujete sa konferencií a obchodných výstav?

Výstavy a podobné spoločenské akcie, kde môžete dnes veľmi dobre využiť aj moderné a praktické prezentačné steny, zamerané na propagáciu viacerých a v prvom rade úspešných firiem, vám môžu poskytnúť príležitosti na prepojenie sa s potenciálnymi kupcami a ďalšími vedúcimi pracovníkmi. Tieto udalosti navyše ponúkajú aj iné offline marketingové príležitosti - napríklad sú ideálnymi miestami na prezentáciu myšlienok a všetkých dôležitých informácií o vašej činnosti.

Reklama na prechádzky

Kto prišiel na myšlienku loga tlače konkrétnej spoločnosti alebo jej značky na tričku, bol určite veľmi kreatívny a rozumný obchodník.

Originálne tričko s potlačou je dokonalá forma ďalšej offline inzercie, ktorú môžete vo svoj prospech využiť aj vy. Alebo si jednoducho objednať len zábavné tričko, ktoré doplní váš šatník o jeden z najviac originálnych kúskov oblečenia.

Ak sa ale vrátime k reklame, je to najúspornejší spôsob podpory vašej firmy a vytvára vizuálne spojenie so zákazníkmi. Keď niekto nosí vaše tričko alebo v zime pekný šál Real Madrid, meno úspešnej firmy a značky je na ulici a bez námahy sa pohybuje na verejnosti. Jednoducho povedané, nositeľ robí prácu a reklamu za  vás. Samozrejme, malo by to byť tak trochu celé aj vtipné a vkusné, ako nakoniec celá propagácia.

 

Páčil sa vám článok?