Zaobstarajte si prezentačné steny a marketing vo vašej firme sa zmení
Zdroj: sc/Shutterstock
(pr) Digitálny marketing sa stal platformou mnohých profesionálnych firiem. V porovnaní s tradičným marketingom je takéto online úsilie ľahko merateľné a často aj menej nákladné.
Napriek tomu, môžu byť pri budovaní a podpore značky vašej firmy, účinné aj mnohé tradičné offline marketingové taktiky.
Ideálna je samozrejme kombinácia, ale my si teraz odprezentujeme niečo viac klasické a zároveň moderné.
Ako sa offline a online marketingový prístup podieľa na podpore značiek?
Keď sa tieto dve formy implementujú spoločne, offline a online marketingové techniky sa môžu navzájom podporovať a rozširovať a vytvoriť tak dokonalú jednotnú stratégiu.
Samozrejme, každý priemysel a odvetvie je ale iné, takže môžete zistiť, že jedna alebo viac techník je pre vaše publikum menej relevantná. Bez dostatočných informácií sa to ale nedozviete.
Zúčastňujete sa konferencií a obchodných výstav?
Výstavy a podobné spoločenské akcie, kde môžete dnes veľmi dobre využiť aj moderné a praktické prezentačné steny, zamerané na propagáciu viacerých a v prvom rade úspešných firiem, vám môžu poskytnúť príležitosti na prepojenie sa s potenciálnymi kupcami a ďalšími vedúcimi pracovníkmi. Tieto udalosti navyše ponúkajú aj iné offline marketingové príležitosti - napríklad sú ideálnymi miestami na prezentáciu myšlienok a všetkých dôležitých informácií o vašej činnosti.
Reklama na prechádzky
Kto prišiel na myšlienku loga tlače konkrétnej spoločnosti alebo jej značky na tričku, bol určite veľmi kreatívny a rozumný obchodník.
Originálne tričko s potlačou je dokonalá forma ďalšej offline inzercie, ktorú môžete vo svoj prospech využiť aj vy. Alebo si jednoducho objednať len zábavné tričko, ktoré doplní váš šatník o jeden z najviac originálnych kúskov oblečenia.
Ak sa ale vrátime k reklame, je to najúspornejší spôsob podpory vašej firmy a vytvára vizuálne spojenie so zákazníkmi. Keď niekto nosí vaše tričko alebo v zime pekný šál Real Madrid, meno úspešnej firmy a značky je na ulici a bez námahy sa pohybuje na verejnosti. Jednoducho povedané, nositeľ robí prácu a reklamu za vás. Samozrejme, malo by to byť tak trochu celé aj vtipné a vkusné, ako nakoniec celá propagácia.